nieuwsAD· ongeveer 4 uur geleden
Na schaatsgoud ook olympische medaille op de fiets? Rijpma-de Jong wil als baanwielrenster naar LA
Schaatsster Antoinette Rijpma-de Jong wil op de Zomerspelen van 2028 in Los Angeles uitkomen als baanwielrenster. De olympisch kampioene van Milaan 2026 op de 1500 meter wil op de Spelen in LA meedoen aan de ploegenachtervolging, zo zegt ze tegen de NOS.
Lees het volledige artikel bij AD 0 reacties
Reacties
Log in om mee te praten.
- Nog geen reacties. Wees de eerste.
