nieuwsAD· ongeveer 4 uur geleden
Nederlander raakt in ‘acute shock’ tijdens bergrace in Oostenrijk en moet herhaaldelijk braken
Twee Nederlandse hardlopers zijn in Oostenrijk door de reddingsdiensten in veiligheid gebracht nadat ze tijdens een zware bergrace oververhit raakten. Een van hen had acute symptomen van shock.
Lees het volledige artikel bij AD 0 reacties
Reacties
Log in om mee te praten.
- Nog geen reacties. Wees de eerste.
