sportNOS Sport· ongeveer 3 uur geleden
Nederlandse cricketsters verliezen ook van Zuid-Afrika op WK T20
De Nederlandse cricketsters hebben in Engeland ook hun vierde groepswedstrijd op het WK T20 verloren. Zuid-Afrika werd in Bristol goed partij geboden, maar het verschil was toch aanzienlijk: 88 runs. Nederland was al kansloos voor een plek in de halve finales en staat na vier wedstrijden nog altijd op nul punten in groep 1. Eerder verloor het al van Bangladesh, India en Australië. Oranje ging na de gewonnen toss bowlen, maar het Zuid-Afrikaanse slaggeweld was lastig in te
Lees het volledige artikel bij NOS Sport 0 reacties
Reacties
Log in om mee te praten.
- Nog geen reacties. Wees de eerste.

