nieuwsAD· 1 dag geleden
Niemand wil de bakkerij van Annet overnemen: ‘Alles is nog in prima staat, je kan zo beginnen’
Annet van der Heyden (66) sluit met ‘een beetje’ pijn in het hart haar warme bakkerij in Soest. Een jonge bakker kan het bedrijfje makkelijk overnemen, graag zelfs, alles werkt nog. Maar er is tot haar grote spijt geen enkele interesse voor. Terwijl het tegenwoordig echt niet meer nodig is om de hele nacht te werken.
Lees het volledige artikel bij AD 0 reacties
Reacties
Log in om mee te praten.
- Nog geen reacties. Wees de eerste.
