nieuwsNU.nl· ongeveer 3 uur geleden
NU+ | De Kroaat die fascistische leus riep en drie keer geel kreeg in één WK-duel
De geschiedenis van het WK voetbal zit vol verhalen. Elke dag vertellen we er eentje. Vandaag: de Kroaat die drie gele kaarten kreeg in één wedstrijd en een WK miste na het roepen van een fascistische leus.
Lees het volledige artikel bij NU.nl 0 reacties
Reacties
Log in om mee te praten.
- Nog geen reacties. Wees de eerste.

