nieuwsAD· ongeveer 6 uur geleden
Officieel de warmste nacht ooit gemeten in juni, KNMI bespreekt of code rood nodig is
KNMI bespreekt donderdagmiddag met verschillende partners of het nodig is om code rood uit te geven, vanwege de extreme hitte. Het zou de eerste keer zijn dat het weeralarm om die reden wordt uitgegeven. Het was de warmste nacht die ooit in juni werd gemeten, de tropische temperaturen zorgden in Nederland voor een intense ‘plaknacht’. Volg in dit liveblog alles over de hittegolf.
Lees het volledige artikel bij AD 0 reacties
Reacties
Log in om mee te praten.
- Nog geen reacties. Wees de eerste.
