nieuwsNOS· ongeveer 3 uur geleden
Ombudsman waarschuwt Kamer: 'Gedupeerden gaswinning blijven vastlopen'
De overheid leert onvoldoende van de fouten die zijn gemaakt bij de hersteloperatie in het bevingsgebied, als gevolg van gaswinning in Groningen en Noord-Drenthe. Dat schrijft de Nationale ombudsman Reinier van Zutphen in een brandbrief aan de Tweede Kamer. De ombudsman deed onderzoek naar de manier waarop de Nationaal Coördinator Groningen (NCG) en het Instituut Mijnbouwschade Groningen (IMG) omgaan met klachten van bewoners. Sinds 2022 zochten meer dan 400 Groningers contact met Van
Lees het volledige artikel bij NOS 0 reacties
Reacties
Log in om mee te praten.
- Nog geen reacties. Wees de eerste.

