nieuwsAD· ongeveer 4 uur geleden
Ook in Oostenrijk is het bloedheet, maar Max Verstappen draagt geen koelvest in auto: ‘Ik houd er niet van’
Een heus hitteprotocol is van kracht in Oostenrijk, waar de temperaturen ook naar tropische waarden stijgen. Coureurs mogen met een ijsvest de auto in, maar Max Verstappen laat ‘m in de garage. „Het wordt heet, maar het is wel te doen.”
Lees het volledige artikel bij AD 0 reacties
Reacties
Log in om mee te praten.
- Nog geen reacties. Wees de eerste.
