nieuwsNU.nl· ongeveer 3 uur geleden
Optimisme na overleg VS en Iran, afspraken over Libanon en Straat van Hormuz
Iraanse en Amerikaanse onderhandelaars hebben een eerste gespreksronde in Zwitserland afgerond. Beide partijen spreken van vooruitgang. Zo komt er onder meer een mechanisme om de strijd in Libanon te de-escaleren. Een deel van de onderhandelaars blijft in Zwitserland voor technische gesprekken.
Lees het volledige artikel bij NU.nl 0 reacties
Reacties
Log in om mee te praten.
- Nog geen reacties. Wees de eerste.

