nieuwsNU.nl· ongeveer 2 uur geleden
Optimisme na Zwitsers overleg tussen Iran en VS, nu technische gesprekken
Iraanse en Amerikaanse onderhandelaars hebben een eerste gespreksronde in Zwitserland afgerond. Beide partijen spreken van vooruitgang. Er komt onder meer een mechanisme om de strijd in Libanon te de-escaleren. Een deel van de onderhandelaars blijft in Zwitserland voor technische gesprekken.
Lees het volledige artikel bij NU.nl 0 reacties
Reacties
Log in om mee te praten.
- Nog geen reacties. Wees de eerste.

