nieuwsAD· ongeveer 3 uur geleden
Oranje speelt midden in de nacht: kun je beter opblijven of eerst een paar uur slapen?
Heb jij je wekker al gezet voor de WK-wedstrijd van Oranje tegen Tunesië? Als Oranje blijft winnen, kun je rekenen op nog meer korte nachtjes. Kun je beter opblijven, of moet je toch een dutje doen voor de aftrap? En kun je het verlies aan slaapuren nog compenseren? Slaapoefentherapeut Rianne Braal geeft tips.
Lees het volledige artikel bij AD 0 reacties
Reacties
Log in om mee te praten.
- Nog geen reacties. Wees de eerste.
