nieuwsNU.nl· ongeveer 23 uur geleden
Oranje treft met Tunesië een-na-slechtste WK-land deze eeuw na twee duels
Het Nederlands elftal staat in de nacht van donderdag op vrijdag tegenover het op een na slechtste WK-land deze eeuw na twee wedstrijden. Alleen Saoedi-Arabië was in 2002 nóg slechter.
Lees het volledige artikel bij NU.nl 0 reacties
Reacties
Log in om mee te praten.
- Nog geen reacties. Wees de eerste.

