nieuwsAD· ongeveer 3 uur geleden
Oranjebus begonnen aan rit van 1800 kilometer voor duel met Marokko
De bus die de Nederlandse supporters op het WK voorgaat bij de zogenoemde ‘fanwalk’ op de dag van een wedstrijd van Oranje, is vrijdag vanuit de Verenigde Staten vertrokken naar Mexico. Het Nederlands elftal speelt daar maandagnacht in Guadalupe tegen Marokko in de zestiende finales.
Lees het volledige artikel bij AD 0 reacties
Reacties
Log in om mee te praten.
- Nog geen reacties. Wees de eerste.
