nieuwsAD· ongeveer 5 uur geleden
Oranjebus op weg naar Mexico waar gouverneur iedereen vrij geeft: ‘15.000 tot 20.000 Oranjefans verwacht’
In de VS was de Oranje-mars al een superhit en in Mexico gaat het dak er helemaal af. De lokale gouverneur geeft de inwoners zelfs vrij om alles rond de kraker Nederland-Marokko (maandagnacht) uitbundig mee te vieren. Twee dingen zijn zeker: de Oranjebus is er weer bij én er wordt weer ‘van links naar rechts’ gegalmd. Of is dat in het Spaans dan ‘A la izquierda?’ En: ‘a la derecha’?
Lees het volledige artikel bij AD 0 reacties
Reacties
Log in om mee te praten.
- Nog geen reacties. Wees de eerste.
