nieuwsAD· ongeveer 3 uur geleden
Politie bevrijdt hond uit snikhete auto op woonboulevard in Oss: eigenaar ziet probleem niet
Een hondje is woensdagochtend door de politie uit een hete auto bevrijd. De hond zat in een auto die geparkeerd stond op een woonboulevard in Oss.
Lees het volledige artikel bij AD 0 reacties
Reacties
Log in om mee te praten.
- Nog geen reacties. Wees de eerste.
