nieuwsAD· ongeveer 5 uur geleden
Praat mee: nachtwedstrijd Tunesië-Nederland, ik blijf er voor wakker!
Het Nederlands elftal speelt vannacht om 01.00 uur de laatste groepswedstrijd. In Kansas City, waar Oranje zijn basiskamp heeft, is het al uitgeschakelde Tunesië de tegenstander. In de Kwestie leggen we onze lezers daarover een vraag of stelling voor. Reageer hieronder ook.
Lees het volledige artikel bij AD 0 reacties
Reacties
Log in om mee te praten.
- Nog geen reacties. Wees de eerste.
