nieuwsNU.nl· ongeveer 21 uur geleden
Primeur voor Oranje: García eerste vrouw die WK-duel Nederlands elftal fluit
Het Nederlands elftal krijgt in de nacht van donderdag op vrijdag voor het eerst op een WK te maken met een vrouwelijke scheidsrechter. De Mexicaanse Katia García is aangewezen voor de laatste groepswedstrijd van Oranje, tegen Tunesië.
Lees het volledige artikel bij NU.nl 0 reacties
Reacties
Log in om mee te praten.
- Nog geen reacties. Wees de eerste.

