nieuwsAD· ongeveer 4 uur geleden
Programma Wimbledon | Botic van de Zandschulp maandag op Wimbledon in eerste partij op baan 7
Botic van de Zandschulp komt maandag als eerste Nederlandse tennisser in actie op Wimbledon. De nummer 52 van de wereldranglijst speelt tegen de Amerikaan Aleksandar Kovacevic de eerste partij op baan 7. De wedstrijd begint om 11.00 uur plaatselijke tijd, dus 12.00 uur Nederlandse tijd.
Lees het volledige artikel bij AD 0 reacties
Reacties
Log in om mee te praten.
- Nog geen reacties. Wees de eerste.
