nieuwsNU.nl· ongeveer 4 uur geleden
Q&A | Zonnepanelen weghalen slim? 'In de winter helpt juist elk extra paneel'
Vanaf volgend jaar stopt de salderingsregeling voor zonnepanelen. Huishoudens kunnen dan hun overtollige stroom die ze terugleveren aan het net niet meer wegstrepen tegen hun stroomverbruik van het hele jaar. Veel lezers hebben vragen over hoe ze hun zonnepanelen zo rendabel mogelijk kunnen houden.
Lees het volledige artikel bij NU.nl 0 reacties
Reacties
Log in om mee te praten.
- Nog geen reacties. Wees de eerste.

