nieuwsNU.nl· ongeveer 3 uur geleden
Regeringsvliegtuig moet na tien jaar alweer vervangen worden
Het kabinet moet na tien jaar alweer een nieuw regeringsvliegtuig kopen, omdat KLM stopt met de Boeing 737-vloot en die vervangt door toestellen van Airbus. De rekening kan in de miljoenen euro's lopen, bevestigen bronnen na een bericht van De Telegraaf.
Lees het volledige artikel bij NU.nl 0 reacties
Reacties
Log in om mee te praten.
- Nog geen reacties. Wees de eerste.

