nieuwsAD· ongeveer 4 uur geleden
Rijkswaterstaat zet vandaag en morgen hitteprotocol in
Voor vandaag en morgen geldt het hitteprotocol in heel het land. Dat meldt Rijkswaterstaat. „Met het protocol willen we voorkomen dat automobilisten met pech langer dan nodig in de hitte op het warme asfalt staan.” Volg in dit liveblog alles over de hittegolf.
Lees het volledige artikel bij AD 0 reacties
Reacties
Log in om mee te praten.
- Nog geen reacties. Wees de eerste.
