sportNOS Sport· ongeveer 3 uur geleden
Rijpma-de Jong wil als baanwielrenster naar Zomerspelen: 'Echt een droom'
Olympisch schaatskampioene Antoinette Rijpma-de Jong wil in 2028 naar de Zomerspelen. Ze hoopt als baanwielrenster in Los Angeles mee te doen aan de ploegenachtervolging. "Het is een nieuw doel en een droom van mij waar ik aan ga werken en al veel tijd in stop, naast mijn schaatsambities." Het is voor het eerst dat Rijpma-de Jong die ambitie uitspreekt. Haar volgers op Instagram zagen al weleens dat ze op de wielerbaan van Apeldoorn aan het trainen was, maar in dat stadium
Lees het volledige artikel bij NOS Sport 0 reacties
Reacties
Log in om mee te praten.
- Nog geen reacties. Wees de eerste.

