nieuwsAD· ongeveer 6 uur geleden
Ronald Koeman gaat met Oranje voor eerste plek in de poule: ‘Ik ga op voorhand niemand sparen’
Het Nederlands elftal gaat vol voor groepswinst in de laatste poulewedstrijd tegen Tunesië (vrijdag 01.00 uur) in Kansas City. Bondscoach Ronald Koeman gaat niet rekenen of al te veel letten op wat er gebeurt bij Zweden - Japan. Ook gaat hij geen spelers sparen qua fitheid. „Winnen staat voorop.’’
Lees het volledige artikel bij AD 0 reacties
Reacties
Log in om mee te praten.
- Nog geen reacties. Wees de eerste.
