nieuwsAD· ongeveer 3 uur geleden
Ronald Koeman tevreden na zege Oranje, maar ook kritisch: ‘Dat kan je de kop kosten in de volgende ronde’
Bondscoach Ronald Koeman blikte met een tevreden gevoel terug op de 1-3 zege van Oranje op Tunesië. Toch zag hij opnieuw ruimte voor verbetering richting de knock-outfase.
Lees het volledige artikel bij AD 0 reacties
Reacties
Log in om mee te praten.
- Nog geen reacties. Wees de eerste.
