nieuwsAD· ongeveer 6 uur geleden
Sanne (30) verloor haar benen na auto-ongeluk, maar niet haar hoop: ‘Mijn grootste wens is moeder worden’
Sanne van Schaik (30) kreeg in 2019 een auto-ongeluk en liep een dwarslaesie op. Ze hoorde dat ze nooit meer kan lopen, maar legt zich daar niet bij neer. Met haar tekeningen haalt ze geld op voor wereldwijd onderzoek naar herstel van dwarslaesies. Iets wat vooralsnog is uitgesloten. „Ik heb altijd hoop gehad dat het goed komt.”
Lees het volledige artikel bij AD 0 reacties
Reacties
Log in om mee te praten.
- Nog geen reacties. Wees de eerste.
