nieuwsAD· ongeveer 5 uur geleden
‘Schreeuwen in de keuken is ondernemer-onwaardig’: sterrenkoks hekelen toxische werkdruk in The Bear
Hitserie The Bear, over het gelijknamige restaurant in Chicago, gooit vrijdag voor de laatste keer de deuren open op Disney+. Terwijl we in het vijfde seizoen afscheid nemen van chef-kok Carmy en zijn gekozen ‘familie’, vroegen wij ons af: hoe realistisch is die keukenchaos eigenlijk? Drie bekende Nederlandse chefkoks – Ron Blaauw, Perry de Man en Pierre Wind – serveren hun ongezouten mening.
Lees het volledige artikel bij AD 0 reacties
Reacties
Log in om mee te praten.
- Nog geen reacties. Wees de eerste.
