nieuwsAD· 1 dag geleden
Spits Thomas Buitink stopt vanwege mentale problemen: ‘Ik heb heel donkere gedachten gehad’
Thomas Buitink (26) stopt met profvoetbal. En dat is niet zomaar. De voormalige spits van PEC Zwolle, Vitesse en Fortuna Sittard kampt al jaren met mentale problemen. Nu doet hij voor het eerst zijn verhaal. „Ik heb heel donkere gedachten gehad en heel diep gezeten.”
Lees het volledige artikel bij AD 0 reacties
Reacties
Log in om mee te praten.
- Nog geen reacties. Wees de eerste.
