nieuwsAD· ongeveer 7 uur geleden
Thijs Römer over kritiek op zijn theatershow: ‘Dacht dat ik die handreiking niet weer moest doen’
De voor online misbruik van minderjarige meisjes veroordeelde acteur Thijs Römer wilde tijdens de rechtszaak tegen hem ‘op een goede, waardige manier’ zijn verantwoordelijkheid nemen en zijn excuses aanbieden. „En dat is helemaal niet goed gegaan”, vertelde hij in het NPO Radio 1-programma Mischa!.
Lees het volledige artikel bij AD 0 reacties
Reacties
Log in om mee te praten.
- Nog geen reacties. Wees de eerste.
