nieuwsAD· ongeveer 3 uur geleden
Tienduizenden bezoekers last-minute niet welkom op Defqon vanwege hitte: ‘Wie betaalt mijn hotel?’
Defqon.1, het grootste elektronische muziekfestival van Nederland, neemt een uitzonderlijke maatregel vanwege de hittegolf. Tienduizenden bezoekers zijn vrijdag en zaterdag niet langer welkom op het terrein in Biddinghuizen. Deze ingreep was de ‘enige optie’ om het festival dit jaar überhaupt door te laten gaan, schrijft de organisatie in een verklaring.
Lees het volledige artikel bij AD 0 reacties
Reacties
Log in om mee te praten.
- Nog geen reacties. Wees de eerste.
