nieuwsNOS· ongeveer 2 uur geleden
Tientallen gewonden en vermisten bij explosie aardgasterminal Qatar
Bij een explosie en brand in een aardgasterminal in Qatar zijn zeker 54 mensen gewond geraakt. Ook zijn 18 mensen vermist. De brand werd veroorzaakt door de ontploffing, meldt persbureau AP. Het complex is verwoest. De explosie vond zondagavond plaats op het industrieterrein Ras Laffan. Werknemers waren bezig om de werkzaamheden in de terminal te hervatten. Het werk lag stil nadat Iran het complex had gebombardeerd. Later meer.
Lees het volledige artikel bij NOS 0 reacties
Reacties
Log in om mee te praten.
- Nog geen reacties. Wees de eerste.

