sportNOS Sport· ongeveer 4 uur geleden
'Topsport is knetterhard', zegt Koeman, die Malen als spits afrekent op gemiste kansen
Hij kwam met torenhoge verwachtingen naar het WK. Hij was immers dé man in vorm in de aanval van Oranje. Maar na twee duels is het nog niet het WK van Donyell Malen. Er zat in de kolossale perstent, net buiten het Arrowhead Stadium in Kansas City, een Italiaanse journalist bij de persconferentie van het Nederlands elftal. Hij had een vraag aan Ronald Koeman. Vrij vertaald: wat is er aan de hand met Malen? In Italië zijn ze gewend om hem te zien scoren, zei de journalist. In
Lees het volledige artikel bij NOS Sport 0 reacties
Reacties
Log in om mee te praten.
- Nog geen reacties. Wees de eerste.

