nieuwsNOS· ongeveer 5 uur geleden
Treinverkeer DB in heel Duitsland ligt plat door storing
In heel Duitsland is het treinverkeer van Deutsche Bahn (DB) stilgelegd vanwege een storing in het communicatiesysteem GSM-R. De Duitse spoorwegmaatschappij zegt dat alle treinen naar het station zijn teruggeroepen. De storing werd om 22.30 uur gemeld door DB. De oorzaak van de problemen is onbekend. Volgens de spoorwegmaatschappij zijn technici bezig om de storing zo snel mogelijk op te lossen. GSM-R is het systeem waarmee machinist en verkeersleiding kunnen communiceren.
Lees het volledige artikel bij NOS 0 reacties
Reacties
Log in om mee te praten.
- Nog geen reacties. Wees de eerste.

