nieuwsNU.nl· ongeveer 4 uur geleden
Verstappen gaat koelvest niet dragen in Oostenrijk: 'Hou niet van al die kabels'
Formule 1-coureurs mogen dit weekend vanwege het hitteprotocol een koelvest dragen tijdens de Grand Prix van Canada. Maar niet iedere coureur is daar blij mee. "Vorig jaar was er een probleem met het systeem en werd ik juist gefrituurd."
Lees het volledige artikel bij NU.nl 0 reacties
Reacties
Log in om mee te praten.
- Nog geen reacties. Wees de eerste.

