nieuwsNU.nl· ongeveer 3 uur geleden
Verstappen ontwijkt vraag over toekomst bij Red Bull: 'We moeten beter als team'
Max Verstappen heeft donderdag ontwijkend gereageerd op een vraag over zijn toekomst bij Red Bull Racing. De viervoudig wereldkampioen wilde het richting de Grand Prix van Oostenrijk vooral hebben over de verbeteringen voor zijn team.
Lees het volledige artikel bij NU.nl 0 reacties
Reacties
Log in om mee te praten.
- Nog geen reacties. Wees de eerste.

