nieuwsNU.nl· ongeveer 4 uur geleden
Verstappen tevreden na tweede plek in Oostenrijk: 'Kon echt vechten om de winst'
Max Verstappen was zeer tevreden na zijn tweede plaats bij de Grand Prix van Oostenrijk. De Red Bull-coureur had voor het eerst het gevoel dat hij kon meedoen om de winst. "Dit is een grote stap voorwaarts."
Lees het volledige artikel bij NU.nl 0 reacties
Reacties
Log in om mee te praten.
- Nog geen reacties. Wees de eerste.

