nieuwsAD· ongeveer 3 uur geleden
Voetbalpodcast | ‘Vergeet al de verloren finales, dit is het toernooi voor het Nederlands elftal!’
Het Nederlands elftal heeft Kansas City als basiskamp gekozen voor dit WK. Net als Argentinië, Algerije en Engeland.
Lees het volledige artikel bij AD 0 reacties
Reacties
Log in om mee te praten.
- Nog geen reacties. Wees de eerste.
