nieuwsNOS· ongeveer 4 uur geleden
Voor het eerst sinds oorlog weer Nederlandse schepen door Straat van Hormuz
Voor het eerst sinds de oorlog in Iran is begonnen, zijn enkele schepen die onder de Nederlandse vlag varen door de Straat van Hormuz gekomen. Dat meldt de Koninklijke Vereniging van Nederlandse Reders (KNVR). Om hoeveel schepen het gaat en van welke reders ze zijn, wil de KNVR uit veiligheidsoverwegingen nog niet zeggen. De meeste schepen van de Nederlands gevlagde vloot blijven voorlopig nog in de Perzische golf, omdat ze werkzaamheden uitvoeren. Een groot deel van de Nederlandse sc
Lees het volledige artikel bij NOS 0 reacties
Reacties
Log in om mee te praten.
- Nog geen reacties. Wees de eerste.

