nieuwsAD· ongeveer 4 uur geleden
VS voeren weer ‘vergeldingsaanvallen’ uit op Iran
De Amerikaanse strijdkrachten voeren opnieuw aanvallen uit op Iran. Volgens Central Command, de Amerikaanse strijdmacht in de regio, zijn de recentste aanvallen een vergeldingsactie na een droneaanval van Iran op een schip in de Straat van Hormuz. Volg alle ontwikkelingen in het Midden-Oosten in ons liveblog.
Lees het volledige artikel bij AD 0 reacties
Reacties
Log in om mee te praten.
- Nog geen reacties. Wees de eerste.
