nieuwsAD· ongeveer 4 uur geleden
Wéér alpaca’s bij restaurant, nadat eigenaar eerder sorry zei: ‘Welzijn dieren staat nu voorop’
Restaurant Morena, dat vorig jaar voor flink wat ophef zorgde door alpaca’s in de zaak te laten lopen als entertainment, nodigt deze zomer wéér dieren uit. Eigenaar Darryl Peijnenborgh benadrukt dat het welzijn van de alpaca’s vooropstaat. Dierenorganisaties zijn kritisch: „We zouden dit soort dingen eigenlijk niet moeten toestaan.”
Lees het volledige artikel bij AD 0 reacties
Reacties
Log in om mee te praten.
- Nog geen reacties. Wees de eerste.
