nieuwsAD· ongeveer 4 uur geleden
Waarom vakbonden het openbaar vervoer platleggen: ‘Dit is nog maar het begin’
Een ochtend zonder openbaar vervoer is nog maar het begin, waarschuwen vakbonden. Als het kabinet niet toezegt de sociale zekerheid met rust te laten, worden de acties mogelijk minder vriendelijk, waarschuwen de voorzitters van vakbonden FNV, CNV en VCP in antwoord op vragen van onze lezers.
Lees het volledige artikel bij AD 0 reacties
Reacties
Log in om mee te praten.
- Nog geen reacties. Wees de eerste.
