nieuwsAD· ongeveer 3 uur geleden
Wat kun je het beste eten en drinken in een superhittegolf? ‘Cafeïne hoef je niet over te slaan’
Met temperaturen boven de 30 graden zijn we vooral op zoek naar verkoeling. Wat kun je het beste eten of drinken om het zo snel mogelijk wat frisser te krijgen? Helpt het bijvoorbeeld om koffie te drinken, zoals ze in warmere landen doen? Diëtist Sanne Mouha scheidt negen feiten van fabels over hitte en voeding.
Lees het volledige artikel bij AD 0 reacties
Reacties
Log in om mee te praten.
- Nog geen reacties. Wees de eerste.
