nieuwsAD· ongeveer 4 uur geleden
Weer wordt het leven een half procent duurder, nu door de vrachtwagenheffing
Door de zogeheten vrachtwagenheffing krijgen transportbedrijven die niet investeren in elektrische vrachtwagens fors hogere kosten. Cent voor cent druppelen die ook door in iets hogere prijzen voor consumenten. Het leven wordt vanaf volgende week weer een tikkie duurder.
Lees het volledige artikel bij AD 0 reacties
Reacties
Log in om mee te praten.
- Nog geen reacties. Wees de eerste.
