nieuwsAD· ongeveer 5 uur geleden
‘Wel of geen code rood afgeven voor hitte, het KNMI kan het nooit goed doen’
In de podcast Praat mee met AD bespreken we elke dag een kwestie. Vandaag: het is goed dat er code rood wordt afgegeven bij extreme weersomstandigheden.
Lees het volledige artikel bij AD 0 reacties
Reacties
Log in om mee te praten.
- Nog geen reacties. Wees de eerste.
