nieuwsAD· ongeveer 4 uur geleden
WhatsApp krijgt nieuwe baas en wil geld gaan verdienen aan gebruikers: ‘Als mensen moeten betalen, zijn ze snel weg’
WhatsApp krijgt na zeven jaar een nieuwe aanvoerder. Met Kunal Shah haalt de berichtendienst een ceo binnen die zijn kapitaal verdiende met financiële technologie. Shah zal WhatsApp moeten helpen om te verdienen aan zijn vele gebruikers. Hoe precies? „Misschien wordt het wel een bank.”
Lees het volledige artikel bij AD 0 reacties
Reacties
Log in om mee te praten.
- Nog geen reacties. Wees de eerste.
